論文 - HALL James Meriwether
-
Using a Digital Teaching Portfolio to Develop a Multi-Cultural Education Curriculum
James M Hall
第31回全国英語教育学会 札幌研究大会予稿集 84 - 85 2005年08月 [査読有り]
その他(含・紀要) 単著
-
Can Feedback Logs and Peer Feedback Improve Students’ Grammatical Accuracy?
James Hall
JALT2004 Conference Proceedings 416 - 428 2005年06月 [査読有り]
その他(含・紀要) 単著
-
What are the obstacles to communicative language teaching in Japan and how can we remove them?
James M. Hall
岩手大学英語教育論集 ( 7 ) 51 - 60 2005年03月
学術誌 単著
-
異文化理解に向けての「対話」を取り入れた授業作り.教材学研究
ジェームズ ホール
日本教材学会 16 225 - 230 2005年03月 [査読有り]
学術誌 単著
-
米の学校と親の関わり方
ジェームズ・ホール
岩手日報 2004年09月 [査読有り]
その他(含・紀要) 単著
-
Empowering Teacher Trainees for the New Challenges in English Education
James M Hall
東北英語教育学会研究紀要 ( 24 ) 99 - 111 2004年04月 [査読有り]
学術誌 単著
-
Working with Local Teachers to Improve Reading Instruction: To What Extent Can we Teach Reading Strategies and Skills in Iwate Schools?
James M. Hall
Bulletin of English Education Iwate University 2004年03月
学術誌 単著
-
地域の学校における英文法の指導改善に関する研究
James M. Hall
大学教育学部附属教育実践総合センター研究紀要 ( 3 ) 1 - 12 2004年03月
学術誌 単著
-
多文化教育の視点を入れる授業の展望を考える
ジェームズ ホール
Proceedings of the 58th Conference – Tohoku English Literary Society 115 - 121 2004年03月 [査読有り]
学術誌 単著
-
Identifying Common Student Article Errors and their Implications for Instruction
James M HALL
岩手大学教育学部研究年報 63 177 - 188 2004年02月
学術誌 単著
-
Which versus That: What's the Difference?
臼田悦之 & ジェームズ・ホール
函館英文学 41 61-76 2002年01月
学術誌 共著・分担